Ir al contenido principal

QUINTO AÑO BÁSICO Final Assessmant Unit 1

 WELCOME TO THE ENGLISH CLASS!!

DO THIS WORKSHEET AND SEND THEM TO MY EMAIL. misssallyaguayorobledo@gmail.com


INSTRUCTIONS

READ THE CONVERSATION AND DO THE WORKSHEETS.                                                              (Lee la conversación y desarrolla las guías)


Jane:  I'm Jane Davis. I'm interviewing top footballer, Cristiano Donaldo for Beep News!                                  Tell us about a typical day in your life...


Cristiano:   Well, I get up at seven o´clock and before breakfast, I take my dog, Penalty, for a walk.                            He's very lively and we go to the park.  Then I go training for four hours.

                    At three o'clock I have my lunch and after lunch I do the dishes.

                    In the afternoon  I watch TV and at a quarter past nine I usually practice the guitar and                            at half past eleven I go to bed.


Jane:  Thank you very much Cristiano and good luck in your next game.


WORKSHEET.  (Guía)

      1.- WRITE WHAT CRISTIANO DOES.  (Escribe lo que Cristiano hace)  

       2.- LOOK AT THE SCHEDULE AND ANSWER THE QUESTIONS. (Mira el calendario y                         responde las preguntas)





         *IMPORTANT: SI NO PUEDES IMPRIMIR LA GUÍA, SOLO ESCRIBIR INSTRUCCIÓN                   DEL EJERCICIO Y LA RESPUESTA EN EL CUADERNO.                                                                     NO ES NECESARIO REALIZAR LOS DIBUJOS.                                                             

 

Comentarios

Entradas populares de este blog

SEXTO AÑO BÁSICO QUESTIONS "TOM AND BRAD"

  QUESTIONS ON THE CONVERSATION FROM PAGE 19 "TOM AND BRAD". Preguntas acerca de la conversación de la página 19 "Tom y Brad" WRITE SHORT ANSWER. 1. Does Brad like healthy or unhealthy food?  ___________________________________ 2. Why does he like healthy food? _____________________________________________ 3. What vegetable does he like? _______________________________________________ 4. Why does he like those vegetables?__________________________________________ 5. What does he like to drink? ________________________________________________ 6. When does he like to drink water? ___________________________________________ 7. What food does he hate? ___________________________________________________ 8. What is his favorite fruit? __________________________________________________ 9. Who is hungry now? ______________________________________________________ 10. What does he have in his bag?______________________________________________

SEXTO AÑO BÁSICO LESSON 2 "PRESENT PROGRESSIVE OR PRESENT CONTINUOUS"

WELCOME TO THE  ENGLISH CLASS LESSON 2  " PRESENT PROGRESSIVE OR PRESENT CONTINUOUS" I.- DO THE WORKSHEETS. 1. FILL IN THE SENTENCES WITH THE VERBS IN THE PRESENT CONTINUOUS AND MATCH TO THE PICTURE.   (completa las oraciones con el verbo en presente continuo y relacionalo con la imagen correspondiente)   ejemplo:   1. Mark  is riding   a bike today.        (Ride)

QUINTO AÑO BÁSICO "MERRY CHRISTMAS"

  CLASS IS OVER MY FRIENDS  !  !  (La clase terminó mis amigos ! ! !     Gracias mis queridos alumnos por el entusiasmo y la alegría. Ahora es tiempo de un "break". Disfruten, descansen y sigan cuidándose como hasta ahora. Hicieron un buen trabajo y ya pronto nos encontraremos en nuestro querido liceo. LOVE YOU!                                                               Miss Sally🎅🎄🎅