DEAR PARENTS
Hoy comenzaremos a usar nuestro libro de Inglés.
Indicaré la página en la cual deben ubicarse para empezar a trabajar.
Empezamos esta clase observando las imágenes de las páginas 6 para luego trabajar con el audio.
Desde ya muchas gracias por su apoyo.
Miss Sally
WELCOME TO UNIT 1 IN THE ENLISH BOOK "STEPPING UP 6"
INSTRUCTIONS
1.- OPEN YOUR STUDENT BOOKS ON PAGE 6.
2.- TAKE A LOOK AT THE PICTURE AND LISTEN TO THE AUDIO. (Click the link)
Escucha el audio todas las veces que sea posible. 😊🎧
Track 10
https://drive.google.com/file/d/1Pt_kmQTi_xdbYY2LtQ0dvn0Se7ZPJkzD/view?usp=sharing
3.- LOOK UP THE WORDS IN A DICTIONARY . YOU CAN ALSO USE THE
TRANSLATOR. (Write the instruction and the words in your copybook)
Busca las palabras en un diccionario . También puedes usar el traductor.
1. cook =
2. healthy =
3. food =
4. To make =
5. meal =
6. such as =
7. some rice =
8. slice =
9. bread =
10. very =
11. easy =
12. yummy =
13. fast food =
3. LISTEN TO THE AUDIO AGAIN.
CHOOSE THE WORD AND COMPLETE THE PARAGRAPH.
(Write instruction 3 and the exercise in your copybook. Escribe tla instrucción 3 y el ejercicio en tu
cuaderno)
ingredients / brown bread / To make / fresh fish / tomatoes / yummy / very easy / love
We ...................... cooking healthy food. ................. this meal we used many .........................
such as ...................., lettuce, olive oil, ...................., some rice and a slice of ........................... . Eating ealthy food is .........................., and ........................!
4.- WRITE SHORT ANSWER.
( Write instruction 4 and the exercise in your copybook)
1. What do they love?
2. What do they use?
3. What is easy?
4. What is yummy?
5. Do they love fast food or healthy food?
* Los ejercicios desarrollados en el cuaderno deben llevar como titulo el número de la página y la fecha.
Comentarios
Publicar un comentario