Ir al contenido principal

STUDEN T BOOK PAGE 26 CONVERSATION "Mark and KIM" Fecha de entrega: December 1st.

 

DIÁLOGO CORRESPONDIENTE A LA CLASE VIA MEET DE HOY MARTES 24 DE NOVIEMBRE.

 *IMPORTANT:

HAVE GOT       (tener)

HAVEN'T GOT   (no tener)

https://drive.google.com/file/d/19PsPinzmmUF4-enkKxLAcZ5dcw_zXSS0/view?usp=sharing


LISTEN  AND READ THE CONVERSATION.









WRITE SHORT ANSWER.

1. What are their names? ................................................................................

2. What are they writing? .................................................................................

3. What do they want to make? ........................................................................

4. Have they got any flour? ..............................................................................

5. Where is the bag of flour? ............................................................................

6. What do they need? .....................................................................................

7. Where do they go? ......................................................................................


VOCABULARY

1. writing = escribiendo

2. want = querer

3. make = hacer

4. they = ellos

5. need = necesitar

6. go = ir

Comentarios

Entradas populares de este blog

OCTAVO AÑO BÁSICO LESSON 2 Worksheets On Wh Question words

WORKSHEETS ON  WH QUESTIONS  DO THE WORSHEETS I. COMPLETE THE SENTENCES WITH CORRECT  WH-QUESTION.  II. COMPLETE  WITH :  Where,  When,  Who,  What,  How,  Which.

SEXTO AÑO BÁSICO LESSON 2 "PRESENT PROGRESSIVE OR PRESENT CONTINUOUS"

WELCOME TO THE  ENGLISH CLASS LESSON 2  " PRESENT PROGRESSIVE OR PRESENT CONTINUOUS" I.- DO THE WORKSHEETS. 1. FILL IN THE SENTENCES WITH THE VERBS IN THE PRESENT CONTINUOUS AND MATCH TO THE PICTURE.   (completa las oraciones con el verbo en presente continuo y relacionalo con la imagen correspondiente)   ejemplo:   1. Mark  is riding   a bike today.        (Ride)

SEXTO AÑO BÁSICO Student Book Unit 1 pages 6 and 7

DEAR PARENTS    Hoy comenzaremos a usar nuestro libro de Inglés. Indicaré la página en la cual deben ubicarse para empezar a trabajar. Empezamos esta clase observando las imágenes de las páginas 6  para luego trabajar con el audio. Desde ya muchas gracias por su apoyo.                                                   Miss Sally WELCOME TO UNIT 1 IN THE ENLISH BOOK "STEPPING UP 6" INSTRUCTIONS 1.- OPEN YOUR STUDENT BOOKS ON PAGE 6 . 2.- TAKE A LOOK AT THE PICTURE AND LISTEN TO THE AUDIO . (Click the link)      Escucha el audio todas las veces que sea posible. 😊🎧 Track  10 https://drive.google.com/file/d/1Pt_kmQTi_xdbYY2LtQ0dvn0Se7ZPJkzD/view?usp=sharing 3.-   LOOK UP THE WORDS IN A DICTIONARY . YOU CAN ALSO USE THE        TRANSLATOR. (Write the instruction and the words i...